Kréta/e-Ügyintézés

2019. március 1-től a KRÉTA rendszerhez kapcsolódó e-Ügyintézés felületen az online ügyintézés lehetősége  nyílik meg  a szülők, gondviselők részére az alábbi ügyek elektronikus úton történő rendezésére :

- Tanulói mulasztás igazolása,
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
- Vendégtanulói jogviszony iránti kérvény benyújtása,
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése,
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése.

A KRÉTA felületre  gondviselői azonosítóval lehetséges a belépés, melynek kiosztása megtörtént. A belépéshez szükséges jelszót a rendszer automatikusan generálta, azonban célszerű ezt az első belépést követően adatvédelmi okokból megváltoztatni.

A rendszerbe történő belépéshez, annak használatához az alábbi linken tájékozódhat.

e-Ügyintézés Gondviselői/Szülői/Tanulói oldal